Asiakasta kuunnellen

Oman kodin ostaminen on tärkeä investointi. Haluammekin, että asiakkaamme voivat turvallisin mielin suunnitella muuttoa uuteen kotiin. Pyrimme jo varhaisesta suunnitteluvaiheesta alkaen huomioimaan tulevien asukkaiden toiveita ja tarpeita. Esimerkiksi Mikkolaan nousevissa Aropellon ja Aropupun rivitalokohteissa suunnittelimme eri elämätilanteisiin sopivia asuntoja – myös niitä kaivattuja kaksioita. Pohjaratkaisuihin halusimme tarjota muunneltavuutta, jos vaikka viime aikoina asiakkaita puhututtanut etätyöskentely edellyttää erillistä tilaa. Aiomme myös kutsua tulevia asukkaita mukaan Aropellon yhteisen piha-alueen suunnitelmien arviointiin.

Samalla kun haluamme kehittää yhä paremmin asiakkaiden toiveita vastaavia uusia koteja, painotamme vastuullisuutta myös ympäristön suojaamiseksi; suosimme ympäristöä mahdollisimman vähän kuormittavia rakennusmateriaaleja ja energiatehokkaita rakenneratkaisuja. Matalammat rakennusten elinkaarikustannukset ovat myös asukkaiden eduksi.

Olemme saaneet olla mukana useiden erilaisten asuntokohteiden kehityshankkeissa ja viemässä rakentamista yhä asiakaslähtöisemmäksi. Onkin todella hienoa saada kehitys- ja rakentamistyön jälkeen kiitosta ja palautetta asiakkailtamme. Keräämme asiakkaidemme palautteet yhteistyökumppanimme Trustmaryn kautta. Haluamme puolueettoman, asiakaskokemuksen tutkimukseen erikoistuneen ammattilaisen keräävän palautteen, jotta se olisi mahdollisimman suoraa ja kaunistelematonta. Kiitosten lisäksi olemme toki saaneet sitä kehittävää palautettakin, kun jokin yksityiskohta ei ole kerralla onnistunut aivan nappiin. Onneksi usein saamme määrätietoisten kumppaniemme kanssa korjattua ripeästi tilanteen. Monet yhteistyökumppanimme ja rakennustyömailla työskentelevät ansaitsevatkin kiitokset asiakaslähtöisestä asenteesta.

On kyllä mukavaa saada kumppaneiltakin palautetta. Anu Varila Trustmaryltä juuri sanoi: “Teillä on kyllä mahtava asenne palautteisiin. Olette aidosti kiinnostuneita ja arvostatte jokaista kommenttia. Riisulan porukan kanssa tekeminen on todella mutkatonta ja on mukavaa tehdä yhteistyötä yrityksen kanssa, jolla asiakkaat ovat aidosti keskiössä.” Me haluamme kuunnella asiakkaitamme jatkossakin tarkasti ja toimia pitkäjänteisesti kotikuntamme kehittymisen hyväksi.

Aarno, Ilmari, Minna ja Johanna


PS. Haluaisitko antaa palautetta tai kehitysideoita meille? Näkemykset ja ideat ovat enemmän kuin
tervetulleita. Klikkaa tästä: https://nps.trustmary.com/6F_oTCmVS

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.